My Way Insurance - Waarom kiezen voor de Maxi Omnium?
Waarom kiezen voor de Maxi Omnium?
Gunstige vrijstellingen en waardebehoud bij totaal verlies
Kortingen op de vrijstelling
U krijgt in Maxi Omnium een korting op de vrijstelling indien u uw wagen laat herstellen in één van onze erkende garages. Zo bent u er zeker van dat uw voertuig op een optimale manier zal hersteld worden door onze gespecialiseerde techniekers. Zij zullen kwaliteitsvolle herstelling uitvoeren en gebruik maken van originele wisselstukken tegen een voordelige vrijstelling.
Waardebehoud
De Maxi Omnium zorgt er voor dat de waarde van uw voertuig de eerste maanden (afhankelijk van de gekozen formule 6-, 24 - of 36 maanden) behouden blijft in geval van totaal verlies.
Heeft u jammer genoeg zelf schade veroorzaakt of een ongeval in fout gehad en werd uw auto totaal verlies verklaard? Dan zorgt de Maxi Omnium verzekering ervoor dat de waarde van uw wagen voor een bepaalde periode behouden blijft afhankelijk van de gekozen Maxi Omnium formule. Zo kan u kiezen voor de Maxi Omnium formule Premium, Plus of Base. U hoeft dus niet meer af te betalen voor een voertuig dat u niet meer ter beschikking heeft.
Advies: voor een voertuig van minder dan 5 jaar met financiering raden wij u aan de Maxi Omnium formule te kiezen.
Wettelijk Vermelding
- Het contract voor deze verzekering wordt afgesloten voor een periode van één jaar en wordt elk jaar stilzwijgend verlengd.
- Om uw risicoprofiel te bepalen, hanteren we enkele segmentatiecriteria
- Alle informatie over de diensten en producten op deze website is onderworpen aan de regels van de Belgische wetgeving.
- De verzekering P&V Auto is onderhevig aan uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden die van toepassing zijn op het verzekerde risico: alvorens deze verzekering af te sluiten, adviseren wij u kennis te nemen van het informatiedocument van dit product en de algemene voorwaarden van toepassing op deze verzekering beschikbaar op deze site of via uw verzekeringstussenpersoon.
- Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.
- Als u een klacht of opmerking hebt, kunt contact opnemen met onze medewerkers van het contact center of de afdeling Klachtenmanagement.
- De gegevens van de dienst Klachtenmanagement van P&V zijn:
- e-mail: klacht@pv.be.
- post: Klachtenmanagement van P&V, Koningsstraat 151, 1210 Brussel
- U kunt de Ombudsman van de Verzekeringen contacteren via www.ombudsman.as.
- Neem voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte contact op met een verzekeringstussenpersoon.
- U kunt ook de volledige juridische informatie in onderstaande footer raadplegen raadplegen.