My Way Insurance - Bijstand Voertuig
Bijstand Voertuig
Een defect? De Bijstand Voertuig verzekerd u in geval van problemen
Met de Bijstand Voertuig bent u optimaal verzekerd in geval van autopech. Deze garantie is een aanvullende verzekering bovenop de Bijstand na ongeval die reeds vervat zit in de verplichte BA verzekering. Waar de Bijstand na ongeval enkel de schade verzekert die ontstaan is naar aanleiding van een ongeval, verzekert de Bijstand Voertuig u een correcte hulpverlening in geval van autopech of (poging tot) diefstal.
Voordelen
De Bijstand Voertuig die zorgt ervoor dat u op elk moment kan gebruik maken van een pechverhelpingsdienst. Verstuur uw aanvraag per telefoon of via de mobiele applicatie Actel Assist en u wordt snel geholpen.
Bijvoorbeeld: uw wagen heeft pech, u heeft een lekke band, u heeft de verkeerde brandstof gebruikt, enz.
Meer info
V Wat is er inbegrepen in uw Bijstand Voertuig
- een vervangwagen: gedurende 5 dagen in België en 10 dagen in het buitenland.
- een permanente bijstand: 24 uur op 24, 7 dagen op 7.
- een snelle sleepdienst: we slepen het voertuig meteen naar de garage, als het niet ter plaatse kan hersteld worden.
- de repatriëring: we brengen u en uw voertuig weer naar huis vanuit het buitenland.
X Wat is er niet inbegrepen in uw Bijstand Voertuig
- een verblijf van meer dan 3 maanden in het buitenland is niet gedekt
Wettelijk Vermelding
- Het contract voor deze verzekering wordt afgesloten voor een periode van één jaar en wordt elk jaar stilzwijgend verlengd.
- Om uw risicoprofiel te bepalen, hanteren we enkele segmentatiecriteria
- Alle informatie over de diensten en producten op deze website is onderworpen aan de regels van de Belgische wetgeving.
- De verzekering P&V Auto is onderhevig aan uitsluitingen, beperkingen en voorwaarden die van toepassing zijn op het verzekerde risico: alvorens deze verzekering af te sluiten, adviseren wij u kennis te nemen van het informatiedocument van dit product en de algemene voorwaarden van toepassing op deze verzekering beschikbaar op deze site of via uw verzekeringstussenpersoon.
- Als klant bent u beschermd door de gedragsregels inzake verzekeringen.
- Als u een klacht of opmerking hebt, kunt contact opnemen met onze medewerkers van het contact center of de afdeling Klachtenmanagement.
- De gegevens van de dienst Klachtenmanagement van P&V zijn:
- e-mail: klacht@pv.be.
- post: Klachtenmanagement van P&V, Koningsstraat 151, 1210 Brussel
- U kunt de Ombudsman van de Verzekeringen contacteren via www.ombudsman.as.
- Neem voor persoonlijk advies of een verzekeringsofferte contact op met een verzekeringstussenpersoon.
- U kunt ook de volledige juridische informatie in onderstaande footer raadplegen raadplegen.